به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه در این باره با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملین تیراندازی در استان اظهار داشت: بیست و هشتمین مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و دستگیری عاملان تیراندازی به سوی منازل، مغازه ها، خودروها و افراد، با برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ابلاغ واجرا شد.
وی گفت : این طرح در راستای ارتقای امنیت عمومی استان اجرا شد و پلیس اطلاعات امنیت عمومی نیز با همکاری سایر یگان های انتظامی در سطح استان از 6 تا 10 اسفندماه این تعداد سلاح را کشف و ضبط و عاملین تیراندازی های غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.
سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 119 قبضه سلاح غیرمجاز شامل 9 قبضه سلاح جنگی و 110 قبضه سلاح شکاری به همراه یک هزار و 225 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی گفت: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم نموده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی خوزستان در مرحله قبل اجرای این طرح در سال جاری از کشف 342 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز و دستگیری 272 نفر در این رابطه خبر داده بود.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.