به گزارش ایرنا غلامرضا نوروزی سه شنبه در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان در اهواز اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی پا به پای جامعه ورزش حرکت می کند و از دیگر فدراسیون ها عقب نیست و تاکنون پشتیبان خوبی برای سایر ورزشکاران بوده است.
وی افزود: ما فدراسیون مدال‌ آوری نیستیم و در حوزه قهرمانی و همگانی فعالیت نمی کنیم اما به جرات می توان گفت در تمام موفقیت و مدا‌ل ‌آوری ورزشکاران رد پای فدراسیون پزشکی ورزشی دیده می شود.
نوروزی گفت: امروز با افتخار اعلام می ‌کنیم که در زمینه درمان و توانبخشی آسیب‌ های ورزشی، متخصصان کشورمان منطبق بر بالاترین استاندارد‌های روز به ورزشکاران و عموم مردم خدمات ارائه می ‌دهند و برخلاف قبل از انقلاب، برای درمان آسیب ‌های ورزشی نیاز به اعزام به خارج از کشور نیست.
وی با اشاره به این که تلاش می کنیم که ورزشکاران حرفه ‌ای کشور بدون دغدغه ورزش کنند گفت: اگر ورزشکاران ما دچار مصدومیت شوند، پناهگاهی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد که می ‌توانند با مراجعه به آن خدمات لازم برای بهبودی را دریافت کنند.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به فلسفه وجودی این فدراسیون تصریح کرد: ورزشکاران ایران اسلامی در هرکجای کشور که باشند می توانند بدون دغدغه به صورت آنلاین به عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون درآیند، این اقدام بزرگ هم رضایت بیشتر ورزشکاران را به دنبال داشته است و هم سبب انضباط مالی بیشتر و تسهیل در ارائه خدمات شده است.
وی با بیان این ‌که دسترسی آسان به کارت خدمات درمانی یکی از برنامه های ما در سطح کشور است افزود: تلاش می‌ کنیم در سال 98 خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه دهیم تا آن ‌ها مشکلی برای درمان نداشته باشند، انتظار داریم که هیات های استانی تمام امکانات لازم را در اختیار جامعه ورزش قرار دهد تا مشکلات ورزشکاران برطرف شود.
در ادامه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تقدیر از هیات پزشکی ورزشی خوزستان به دلیل نظم، شفافیت و برنامه ‌ریزی بسیار خوبی که در سال های اخیر داشته است گفت: هیات پزشکی ورزشی خوزستان در حوزه اصلاح ساختاری نیز اقدامات خوبی داشته است همچنین افزایش آمار بیمه‌ شدگان ورزشی این هیات از اقدامات موثری است که در سال های اخیر شاهد بودیم.
وی افزود: اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان آمادگی آن را دارد که کارهای مشترکی با هیات پزشکی ورزشی استان در راستای استعدادیابی و افزایش توان جسمی ورزشکاران انجام دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امسال تجهیزات جدیدی برای پایگاه قهرمانی استان در نظر گرفته ایم و بی شک در آینده این پایگاه، یکی از بهترین پایگاه‌های قهرمانی کشور خواهد شد، با حمایت های سازمان برنامه و بودجه استان این پایگاه تا فروردین‌ ماه 98 افتتاح می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.