نماینده دزفول در جشن اتاق اصناف این شهرستان گفت: اصناف بیشترین مراوده را با مردم و تاثیر بسزایی در اقتصاد شهرستان دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، عباس پاپی زاده اظهار داشت: امروز پس از جنگ تحمیلی و جنگ فرهنگی، وارد جنگ اقتصادی با دشمن شده ایم. اگر نتوانیم فساد اقتصادی را ریشه کن کنیم نمی توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم. اعتماد بین مردم و اصناف یک سرمایه است و باید از این سرمایه حفاظت کرد.

وی افزود: رتبه ایران در حوزه کسب و کار نسبت به سال های گذشته بهتر شده، اما همچنان پایین است و باید تلاش شود این رتبه بهبود یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس موانع اصناف مختلف بررسی و برخی قانونها و موانع روبروی اصناف اصلاح شد، یکی از مشکلات جدی اصناف، بحث مالیات است.

پاپی زاده عنوان کرد: در حوزه تجارت، دزفول از دیرباز گلوگاه اقتصادی شمال خوزستان بوده است. بر خلاف شهرهای اطراف امروز در دزفول هایپرمارکت های بزرگی وجود دارد.

وی عنوان کرد: مردم دزفول افرادی با فرهنگ و با انصاف هستند، لذا اکثر شهرهای همجوار از دزفول خریداری می کنند و این شرایط را برای تجارت بازاریان بهتر کرده و یک فرصت ایده آل هستند، اما دزفول برای پیشرفت باید زیرساخت های خود را توسعه دهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دزفول ظرفیت تبدیل به قطب درمان جنوب غرب ایران را دارد و در حال تبدیل به یک قطب پزشکی است. این شهرستان قبلا دو بیمارستان داشته، اما هم اینک ۸ بیمارستان در دزفول در حال احداث است و تنها بیمارستان تخصصی زنان و زایمان خوزستان در دزفول احداث شده است.

پاپی زاده تصریح کرد: دزفول در حوزه راه پیشرفت هایی داشته و با اتحاد مسئولان در اوج تحریمها، اعتبارات خوبی تامین شده است. با افزایش ارزش افزوده امروز شهرداری اقدامات خوبی در حوزه شهری انجام داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مواقع انسان در مسیری قرار میگیرد که مسائلی مطرح میکند که باید در محافل مسئولین مطرح شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.