به گزارش ایرنا حدود 100 نفر از کسبه بازار مرکزی آبادان سه شنبه در اعتراض به حضور دستفروشان در بخشی از پارکینگ این بازار و کسادی کسب و کار ناشی از این اقدام مغازه های خود را تعطیل و مقابل این بازار تجمع کردند.
به گفته آنان استقرار دستفروشان در پارکینگ بازار مرکزی باعث ضرر و زیان مالی کسبه این بازار می شود ضمن اینکه کسبه این بازار علاوه بر کرایه مغازه، مالیات و هزینه آب و برق پرداخت می کنند.
کسبه بازار مرکزی آبادان مدعی اند : استقرار دست فروشان در کنار این بازار علاوه بر به هم ریختن نظم و امنیت این بازار باعث کسادی کسب و کار در بازار مرکزی آبادان می شود.
کسبه بازار مرکزی آبادان روز شنبه 27 بهمن ماه نیز در اعتراض به این اقدام مغازه های خود را تعطیل کردند که در پی وعده مسئولان ذیربط برای پیگیری و حل مشکلات آنها بار دیگر فعالیت در این بازار از سر گرفته شد.
به گزارش ایرنا بازار مرکزی آبادان با مساحت هفت هزار و 792 متر مربع در 2 طبقه با 263 باب مغازه در کنار ساحل اروند ساخته شده است.
انتقال دستفروشان به پارکینگ بازار مرکزی آبادان ، تصمیم شهرداری با هدف ساماندهی وضعیت نابسامان دست فروشان از سطح شهر آبادان می باشد.
پراکندگی دست فروشان در نقاط مختلف شهر آبادان و اشغال بخشی از فضای خیابانها علاوه بر سد معبر و مشکل تردد برای شهروندان و مسافران و نیز خودروها ، منظر شهری را نیز زشت کرده است.
بازار مرکزی آبادان یکی از جاذبه های این شهر در ایام نوروز است که مورد استقبال مسافران قرار می گیرد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.