به گزارش ایرنا برانکو ایوانکوویچ عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اولین بار است که در این فصل به مسجدسلیمان سفر می کنیم لذا انتظار بازی سختی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان داشتیم.
برانکو با بیان این که در هر بازی به دنبال برد هستیم گفت: بازی امروز سخت و مشکل بود و باید بگویم که شرایط بازی به گونه ای بود که تماشاگران فرصت دیدن بازی خوب را نداشتند.
وی با بیان این که در چنین زمینی نمی ‌شود فوتبال بازی کرد گفت: امروز در میانه زمین خیلی از جنگ های تن به تن را از دست دادیم در حالی که باید بهتر از این عمل می ‌کردیم هر چند بازیکنان نفت مسجدسلیمان هم خوب کار کردند.
سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به این که به جز نوراللهی بقیه بازیکنان میانی ما خوب نبودند افزود: به هواداران تیم نفت مسجدسلیمان که همانند تیم نفت آبادان تیم شان را به خوبی حمایت می کنند، تبریک می ‌گویم.
وی گفت: ما سفر خسته کننده ای به مسجدسلیمان داشتیم و در این شرایط هم کسب یک امتیاز راضی کننده است. ما در هر بازی برای بردن و گل زدن به زمین می رویم اما برخی از مواقع امکان آن نیست امروز با چند مهاجم بازی کردیم و تعویض‌های ما در فاز هجومی بود اما شرایط بازی به گونه ای بود که این بازی مساوی شد.
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا در پایان فصل قرار است سرمربی تیم ملی شود، گفت: من با هیچکس در این خصوص صحبت نکرده ام و اصلا نمی‌ دانم تیم ملی دنبال چه کسی است، در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم پرسپولیس است اگر چه باید بگویم که هیچ کس از فردایش خبر ندارد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا از حضور کامیابی ‌نیا در خط دفاعی استفاده کرد گفت: امروز پنج بازیکن دفاعی ما مصدوم بودند لذا فکر می‌ کنم بهترین انتخاب حضور کامیابی ‌نیا در خط دفاع بود چرا که این بازیکن جنگنده است.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.