محمد حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قانون با مسببان و اغتشاشگران با قدرت برخورد می‌ شود، افزود: مسببان این بحران و کسانی که سهوا یا عمدا در شکل‌ گیری اجتماع اعتراضی سی ام بهمن ماه نقش داشتند باید در مقابل قانون و امنیت پاسخگو باشند و قانون از قصور آنها نخواهد گذشت.
وی اظهار داشت: مخلان نظم که در تخریب اموال عمومی و تعرض به دانشگاه جندی شاپور دزفول شرکت داشتند نیز باید توسط دستگاه‌ های انتظامی و امنیتی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
رئیس شورای تامین شهرستان دزفول افزود: انتظار ما و مردم نجیب و شهید پرور دزفول این است که دستگاه قضایی با قاطعیت نسبت به محاکمه و اشد مجازات این افراد اقدام کند تا خسارات وارده به اموال عمومی و دانشگاه جندی شاپور دزفول و تعرض به حریم شهروندان دزفول جبران شوند.
وی با تقدیر از حضور موثر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و همراهی امام جمعه محترم دزفول در نشست شورای تامین استان خوزستان گفت: در نشست شب گذشته شورای تامین استان خوزستان مقرر شد، هیاتی برای بررسی علل و عوامل شکل‌ گیری بحران و همین طور رسیدگی و اقدامات آشوب طلبان در برهم زدن نظم و امنیت عمومی به 2 شهرستان سفر کنند.
حیدری افزود: از مردم صبور، نجیب و همیشه در صحنه دزفول به ویژه خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم دزفول درخواست می شود توطئه سودجویان، فرصت طلبان و معاندان را با هوشیاری هرچه تمام‌تر خنثی کنند و همچون گذشته در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
تابلوی ورودی شهر دزفول از سمت اندیمشک بامداد سه شنبه توسط شهرداری دزفول نصب شد که اعتراضاتی به همراه داشت و در نهایت به پایین کشیدن تابلو ختم شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.