دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت عمومی موفق شدیم 10 نفر از اراذل و اوباش مرکز استان را بعد از شناسایی و تعقیب دستگیر کنیم
.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر عتباتی در جریان دستگیری اراذل و اوباش در قالب طرح ارتقای امنیت عمومی در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما با همکاری نیروی انتظامی و پلیس امنیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در طول سال و با هدف دستگیری اراذل و اوباش و افراد دخیل در ناهنجاری‌ها اجرا می‌کنیم تا احساس امنیت در جامعه ارتقا یابد.
وی با اشاره به گزارش‌های مردمی از فعالیت افراد شرور در مختل کردن نظم و امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته پلیس و دستگاه قضا دنبال تعدادی از اراذل و اوباش بود که اقدام به درگیری و نزاع‌های خیابانی، تخریب اموال عمومی، تظاهرات مستانه و همچنین هتاکی به نوامیس مردم می‌کردند که موفق شدیم 10 نفر از این افراد فرصت‌طلب را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ با همکاری پلیس دستگیر کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل مبارزه جدی با اخلاگران نظم عمومی را به ویژه اراذل و اوباش یادآور شد و بیان کرد: در این زمینه هیچ مماشات و رافتی نداریم.
عتباتی اضافه کرد: ما به مردم اطمینان می‌دهیم که با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برخورد کرده و با دستگیری افراد متخلف از طریق دستگاه قضایی آنها را به سزای اعمالشان می‌رسانیم.
وی تصریح کرد: برای ما برقراری امنیت عمومی و اجتماعی و ایجاد آرامش در بین مردم یک اصل اساسی است که هرگز از این هدف ارزشی در ایجاد آسایش در جامعه کوتاه نمی‌آئیم.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از هموطنان خواست؛ تا در صورت مشاهد و اطلاع از محل و مکان افراد شرور و اراذل و اوباش آن را به نیروی انتظامی گزارش کرده تا اقدام عملی برای جمع‌آوری آنها انجام شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.