محسن بیرانوند شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از این طرح در گفت گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند پیشرفت این پروژه اظهار داشت: حدود29 کیلومتر از جاده بندرماهشهر-هندیجان در حوزه استحفاظی شهرستان بندرماهشهر واقع است که 10 کیلومتر آن در سالهای گذشته از محل اعتبارات ملی 2 بانده شد، بعد از حدود چهار سال، در سال 92 عملیات احداث حدود 12کیلومتر دیگر جاده مذکور انجام شد.
وی افزود: این پروژه در شهریور سال جاری متوقف شد و انجام عملیات آسفالت ریزی روکش دوم هفت کیلومتر انتهایی آن به دلایلی باقی ماند که همین مقدار مشکلاتی را به دنبال داشت و به تهدیدی برای جان و سلامت شهروندان تبدیل شد.
فرماندار بندرماهشهر در ادامه از تکمیل طرح جاده بندرماهشهر-هندیجان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع اخیرا پیگیری بسیاری برای تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی هفت کیلومتر باقی مانده این جاده انجام شد و با تامین اعتبار در ابتدا از محل اعتبارات احداث جاده گرگر به گمبزون هت با شتاب بخشی به این طرح موافقت شد.
بیرانوند اضافه کرد: از این رو پیمانکار جاده گرگر به گمبزون انجام عملیات تکمیل جاده بندرماهشهر-هندیجان را بر عهده گرفت و در بازدیدی که انجام شدبا توجه به تاکید چند روز گذشته، آسفالت لایه دوم حدود 2.5کیلومتر از این جاده انجام شده و آسفالت ادامه مسیر نیز با سرعت در حال انجام است.
وی در پایان خطرنشان کرد: برای تکمیل این جاده از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شد اما سعی شد با پیگیری انجام شده و تامین اعتبار، کار احداث آن مجدد آغاز شود.
به گزارش ایرنا، جاده بندرماهشهر-هندیجان به طول 70 کیلومتر از حادثه خیزترین مسیرهای استان خوزستان است که شاهد حوادث خونبار رانندگی است . طرح تعریض و ایمن سازی این جاده هر بار در فواصل زمانی مختلف به علت کمبود اعتبار متوقف شده است.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.