به گزارش ایرنا افشین قطبی روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان، در اهواز افزود: به همه بازی‌ ها به یک شکل نگاه می ‌کنم اما با تفکر مناسب خود را برای هر بازی آماده می کنیم لذا ما فردا با تمام قدرتمان بازی می ‌کنیم تا پیروز میدان شویم.
وی با بیان اینکه از هوادارانمان تشکر می‌ کنم که با کمک آنها توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم گفت: در طول هفته به خوبی تمرین کردیم و آماده بازی فردا هستیم. اگر بازیکنان ما باور کنند که با همدلی می ‌توانند موفق شوند، کار بزرگی کرده ‌ایم.
سرمربی تیم فولاد درباره تقابلش با مرزبان که مدتی در پرسپولیس دستیارش بود، بیان کرد: خیلی وقت از آن روزها می گذرد و سعی می کنم به حواشی دقت نکنم. مرزبان آن زمان مربی بدنسازی پرسپولیس بود و با تفکر تاکتیکی او آشنایی زیادی ندارم.
وی با بیان اینکه در فوتبال ایران خیلی از تفکرات لحظه ‌ای است ولی تفکرات حرفه ‌ای اینگونه نیست گفت: ما هنوز خیلی کار داریم و بازیکنان ما نیاز به آموزش دارند. اگر نگاه کنیم، چربی بدن بازیکنان ما هر روز کمتر می ‌شود که این موضوع در روند نتیجه گیری تیم بسیار مهم است.
قطبی در خصوص حساسیت بین هواداران فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان گفت: باید برای هواداران یک فضای مثبت و خانوادگی را ایجاد کرد تا از دیدن فوتبال لذت ببرند، خیلی مهم است که یک فضای خوب بسازیم تا در ورزشگاه ها، بازی‌ های خوبی ببینیم.
دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود؛ 2 تیم هم اکنون با کسب 22 و 16 امتیاز در مکان های ششم و سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.