به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان افشین قطبی پس از دیدار دوستانه تیم فولاد مقابل تراکتورسازی در اردوی کیش بیان کرد: بازی امروز کیفیت مدنظرم را نداشت اما با این وجود بازی را خوب شروع کردیم و خیلی سریع به گل رسیدیم اگر چه یک پنالتی هم به دست آوردیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه کیفیت چمن ورزشگاه کیش در سطح مناسبی تبود گفت: پس از 11 روز حضور در اردوی کیش، بازیکنان تیم ما خسته بودند و همین موضوع باعث شد که روی یک اتفاق تمرکزمان را از دست بدهیم و یک گل بخوریم.
سرمربی تیم فولاد گفت: با توجه به اینکه تیم های زیادی برای برپایی اردو به کیش سفر می کنند تمرینات زیاد روی زمین چمن این منطقه تاثیر منفی دارد و نمی ‌توان آن گونه که باید کار تاکتیکی روی زمین انجام داد لذا باید حداقل 6 زمین خوب و در سطح بالا داشته باشیم تا همه تیم ها بتوانند از آن استفاده کنند.
وی در خصوص وضعیت سینا مریدی و غیبت این بازیکن در اردو ‌افزود: نظری در این مورد ندارم و این موضوع به مسئولان باشگاه مربوط می شود.
وی در خصوص جذب بازیکن پیش از شروع مسابقات لیگ گفت:‌فهرست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه ارایه داده ‌ام و مسئولان تلاش می ‌کنند تا این نفرات را جذب کنند.
تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب 18 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.