به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌ های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان، در اهواز بیان کرد:تیم فولاد پس از حضور افشین قطبی در سه دیدار به 2 پیروزی و یک مساوی دست یافته که نتایج خوبی به شمار می رود؛ از طرفی ما برای بقا در لیگ مبارزه می ‌کنیم و در برابر حریف تیم دست و پا بسته ای نیستیم.
وی با بیان اینکه هفته گذشته در خانه مقابل پارس جنوبی 2 امتیاز از دست دادیم گفت: این امر موجب شد تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی و بحث فنی برای این دیدار آماده کنیم؛بازی سختی مقابل فولاد خواهیم داشت اما امیدوارم بازی با کیفیتی ارایه دهیم تا تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه تقابل تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در واقع رقابت میان یک تیم مدعی قهرمانی و یک تیم برای بقا در لیگ است افزود: گرفتن سه امتیاز در این دیدار برای هر 2 تیم ارزشمند است لذا 2 تیم با تمام توان بازی می کنند تا به خواسته‌ خود برسند.
وی ادامه داد: ما به دنبال ارایه یک بازی زیبا هستیم و امیدوارم در بازی فردا بدون حاشیه باشیم و مانند همیشه برای کیفیت بازی ارزش قایل باشیم.
مرزبان گفت: تیم ما دشمنان زیادی دارد، اما متاسفانه حامی ندارد به گونه ای که برخی در خوزستان، دوست دارند که ما در لیگ برتر حضور نداشته باشیم. بازیکنان جدید ما تاکنون هیچ دریافتی نداشته ‌اند و بازیکنان قدیم ما نیز تنها 30 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند؛ برای گرفتن هتل، بلیت پرواز و تغذیه دچار مشکلات اساسی هستیم که باید بگویم این مسایل خیانت بزرگی به تیم نفت مسجد سلیمان است.
وی خطاب به آن دسته از مسئولانی که دوست ندارند موفقیت تیم را ببینند افزود: با تمام وجود ایستادگی خواهم کرد و اجازه نمی دهم تیم ما را شکست دهند و حتی اگر نیاز باشد به مردم اعلام خواهم کرد چه کسانی با چه مسئولیت هایی در مقابل ما ایستادگی کردند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: برخی از تیم ‌های دولتی به راحتی بودجه لازم را در اختیار دارند و هر بازیکنی را که دوست داشته باشند با پرداخت هر مبلغی به خدمت می‌ گیرند اما تیم نفت مسجد سلیمان با وجود این که در استانی قرار دارد که سرشار از ثروت ملی است، مشکلات بسیار زیادی دارد که این موضوع باعث ننگ سازمان و مسئولان ورزش ایران است.
وی با بیان اینکه تیم ما برای تهیه 800 میلیون ریال پول دچار مشکل است و بازیکنان جدید تیم معلوم نیست بتوانند بازی کنند گفت: این مساله خیانت به مردم مسجدسلیمان است که نمی‌ خواهند این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد. آقایان شهامت داشته باشند و به مردم با دلایل خود عنوان کنند که چرا از حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ناراحت هستند.
مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجد سلیمان شرایط حضور در لیگ حرفه‌ای ایران را دارد، افزود: مگر در فوتبال ایران باشگاه حرفه‌ای نیز داریم؟ باشگاه‌ های ما تنها ادای حرفه ‌ای بودن را در می ‌آورند و به هیچ عنوان شرایط حرفه‌ ای را ندارند. آیا باشگاه ‌های استقلال و پرسپولیس آکادمی فوتبال دارند و توانسته اند از آکادمی خود بازیکنی به تیم ملی تحویل دهند؟ کدامیک از باشگاه ‌های ما استادیوم اختصاصی دارند و به صورت حرفه‌ ای روی تیم ‌های پایه خود کار می‌کنند؟ نفت مسجد سلیمان حتی تیم امید، نوجوانان و جوانان ندارد لذا باید گفت که معیارهای باشگاه‌ داری حرفه ‌ای در فوتبال ایران موجود نیست.
وی گفت: ما اجازه نخواهیم داد که بازیکنان مان وارد بحران شوند و تلاش می ‌کنیم در زمین فوتبال تنها به نتیجه فکر کنیم. مدیران باشگاه به شدت زیر فشار هستند و هیات مدیره نمی‌ تواند منابع مالی لازم را تامین کند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در بازی فردا پاپی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم همچنین به میداودی استراحت دادیم تا برای بازی با پرسپولیس آماده شود.
دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.