به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان روز پنجشنبه در این آئین گفت: برای احداث و تکمیل روشنایی شهرک صنعتی شماره 2 دزفول 14 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم در 120 روز محقق شود.
اقبال محمدیان با بیان اینکه بیشتر مشکلات زیرساختی این شهر با حل مشکل روشنایی رفع می شوند، افزود: 24 واحد صنعتی در این شهرک از یک سال پیش آماده تولید هستند که به دلیل مشکل کمبود برق امکان تولید پیدا نکرده اند و با حل مشکل برق تولید آنها آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره 2 دزفول با 95 درصد پیشرفت در حال اجراست که تکمیل آن نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
محمدیان افزود: 15 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شماره 2 دزفول تامین شده بود که در خارج از شهرک استفاده شده و اکنون با تامین 10 مگاوات برق مشکل برق این شهرک رفع خواهد شد.
مدیر شرکت توزیع برق دزفول نیز گفت: ظرفیت برق دزفول تکمیل است و امکان تامین کمبود 20 مگاوات برای برق شهرک صنعتی 2 دزفول نیست.
اقبال طیب طاهر افزود: رایزنی هایی در این خصوص با برق منطقه ای انجام شده که امیدواریم موثر باشد و مشکل این شهرک حل شود.
عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره 2 دزفول مشکلاتی چون کمبود آب داشت که با صرف 200 میلیارد ریال هزینه این مشکل رفع شد.
وی با اشاره به اینکه دیوارکشی این شهرک نیز در حال انجام است، افزود: شرکت توزیع برق برای روشنایی این شهرک باید نظارت های کافی داشته باشد.
وی با انتقاد از کم کاری پیمانکار تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 دزفول نیز گفت: از سه سال پیش درگیر کم کاری این پیمانکار هستیم، اگر در موعد مقرر پیمانکار مربوطه نسبت به تحویل پروژه اقدام نکند با وی برخورد خواهد شد.
پاپی زاده افزود: برای رفع موقت مشکل برق شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به مدت حدود 2 سال تا بهره برداری از پست برق 132 از شبکه چغامیش استفاده می شود.
وی اظهار داشت: برای احداث یک پست برق 132 در دزفول افزون بر 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و توسعه برق دیگر پست ها نیز حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
شهرستان دزفول چهار شهرک صنعتی و سه ناحیه صنعتی دارد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.