به گزارش ایرنا سید مصطفی عظیمی فر روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی شوراهای اسلامی شهر و شهرستان دزفول در سالن جلسات شورای این شهر افزود: شوراها هیچ محدودیتی برای پیگیری مطالبات مردم ندارند.
وی اظهار داشت: بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی ها در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سایر حوزه ها به غیر از سیاسی از وظایف شوراها است.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول آفت شوراها را ورود به مسائل سیاسی دانست و افزود: برخی از شوراها این موضوع را رعایت نمی کنند.
وی با بیان اینکه گاه شوراها دچار روزمرگی می شوند، گفت: اعضای شوراها وقتی برای خدمت به مردم این مسئولیت را پذیرفته اند باید با تمام توان خدمت کنند.
عظیمی فر نتیجه تعامل شوراهای شهر و شهرستان را عمران و آبادانی دزفول دانست و افزود: درصورت همکاری و تعامل شوراها و مسئولان تمام مشکلات قابل حل هستند.
وی با بیان اینکه هیچ کس به اندازه شوراها شناخت کافی نسبت به مشکلات مردم ندارد، اظهار داشت: شورای شهرستان می تواند با همکاری شوراهای شهر و روستا آسیب ها را شناسایی و برای رفع آنها راهکار ارائه دهد.
رئیس شورای شهر دزفول خواستار انعکاس مشکلات شهرستان توسط رسانه ها شد و افزود: رسانه ها می توانند با انعکاس مشکلات به مسئولان نقش مهمی در رفع مشکلات ایفا کنند.
رئیس شورای شهرستان دزفول نیز در این نشست گفت: ساماندهی ورودی های شهرستان دزفول با توجه به نزدیکی ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد.
امیر احسانیان افزود: ورودی های دزفول از جمله ورودی جاده بن جعفر نیازمند توجه شورای شهر دزفول است.
وی با بیان اینکه طرح تعریض جاده بن جعفر کلنگ زنی شده ولی کارگاه آن هنوز غیرفعال است، اظهار داشت: انتظار می رود شورای شهر دزفول برای رفع مشکلات از ظرفیت شورای شهرستان به عنوان شورای فرادست بیشتر استفاده کند.
رئیس شورای شهرستان دزفول با تقدیر از اعضای شورای شهر برای واگذاری زمین ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری دزفول افزود: امید است با تعامل بیشتر و برگزاری جلسات مشترک، مشکلاتی نظیر مرز و تابلوی ورودی دزفول نیز بررسی و رفع شوند.
وی یکی از دغدغه های شورای شهرستان دزفول را جاده های دسترسی احمدفداله و روستاهای هدف گردشگری عنوان کرد و گفت: شوراها می توانند نقش برجسته ای در رفع مشکلات داشته باشند.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان دزفول در این نشست درخصوص مشکلات بخش های مرکزی، سردشت، چغامیش، سردشت و شهیون از جمله تعریض جاده بن جعفر، مسائل گردشگری، ورودی های شهرستان، آموزش شوراها و لزوم وحدت رویه شورای شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.