عبدالمحمد جرجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج فرهنگیان دزفول اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری ویژه دانش آموزان نیازمند شهرستان دزفول کرده است.
وی با بیان اینکه بیشتر فرهنگیان دزفول در این اقدام جهادی شرکت کرده اند، گفت: فرهنگیان دزفول سالانه حدود پنج هزار ساعت کلاس تقویتی و کنکوری رایگان برای دانش آموزان نیازمند به ویژه دانش آموزان ایتام این شهرستان برگزار می کنند.
مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: افزون بر 78 هزار دانش آموز در سطح شهرستان دزفول تحصیل می کنند که حدود هشت هزار نفر از آنها نیازمند هستند و امکان تامین هزینه های کلاس های تقویتی و فوق برنامه برای والدین آنها مقدور نیست.
وی با بیان اینکه فرهنگیان نیکوکار نسبت به تدریس رایگان این دانش آموزان اقدام کرده اند، گفت: مدارس دوره متوسطه اول و دوم بیشترین نیاز به برگزاری کلاس های تقویتی رایگان را دارند.
علاوه بر اقدامات فرهنگیان نیکوکار، شهرستان دزفول از شهرهای تراز اول کشور در حوزه فعالیت خیرین مدرسه ساز بوده و تاکنون مدارس زیادی توسط نیکوکاران در دزفول و دیگر مناطق کشور ساخته شده است.
نیکوکاران دزفول در حوزه های مختلف سلامت، امنیت، محیط زیست و گردشگری نیز ورود کرده و اقدامات عام المنفعه بسیاری در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی انجام داده اند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.