سید عابدین حسینی آهنگری روز شنبه در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در مرکز جامع خدمات سلامت روستایی خضر نبی بخش مرکزی آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: سه پزشک عمومی و متخصصان رشته ‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، داروساز، دندانپزشک، قلب و عرق و کارشناسان مامایی، تغذیه و بهداشت روان در این اردو حضور دارند.
وی افزود: برای پذیرش بیماران توسط پزشکان متخصص فراخوان در جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر داده شد و بیماران از خانه‌ های بهداشت به پزشکان متخصص معرفی شدند.
حسینی آهنگری اظهار داشت: تمام خدمات در این اردوی جهادی به صورت رایگان ارائه می شوند.
بخشدار مرکزی آبادان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بیماران نیازمند به پزشکان متخصص از روستاهای سید حسن حکیم، مقیطیه، رده طاها، رستمیه، درویشیه، خرخره و طرح بخاخ با هماهنگی دهیاران بخش مرکزی به مرکز جامع خدمات سلامت روستایی خضر نبی این بخش معرفی و منتقل شدند.
بتول سعیدی زاده افزود: بخشی از هزینه‌ های دارویی و وسایل مورد نیاز دندانپزشکی بیماران نیز توسط دهیاران منطقه تامین شده است.
وی گفت: فعالیت ‌های این گروه جهادی در حوزه بهداشتی و درمانی شامل ویزیت پزشک، دارو، خدمات مامایی زنان و زایمان، خدمات بهداشتی و مشاوره ‌های مختلف توسط کارشناسان انجام شده است.
سعیدی زاده با بیان اینکه ملت ایران به ویژه روستائیان با صبوری و بردباری همراه بوده اند، افزود: دولت گام ‌های مهمی برای رفع محرومیت از مناطق روستایی و مناطق مرزی برداشته است.
25 روستای بخش مرکزی آبادان 31 هزار و 36 نفر جمعیت دارند.
3015/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.