کیامرث حاجی زاده پنجشنبه در جلسه ای که در محل سیل بند رفیع به منظور چگونگی ادامه عملیات روی سیل بند تشکیل شد اظهار داشت: عملیات ترمیم هنوز تمام نشده است و همچنان ادامه دارد اما الان کار ترمیم به مرحله تخصصی و فنی رسیده است.
وی بیان کرد: مردم رفیع چه در زمان انقلاب اسلامی و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون همواره رشادتهایی را در طول تاریخ از خود نشان داده اند و این رشادت ها بر هیچ کسی پوشیده نیست.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: مردم رفیع در مساله بحران سیل مردانه در کنار مسئولان پای کار آمدند که جا دارد از آنها تقدیر کنیم.
وی گفت: در این مرحله از ترمیم سازمان آب و برق وظیفه نشت گیری سیل بند را برعهده دارد و باقی دستگاه ها و ماشین آلات تا پایان عملیات در صحنه باقی می مانند.
حاجی زاده بیان کرد: روستاهای بسیاری در حاشیه دز و کرخه در معرض سیل قرار دارد لذا تمامی امکانات در همه استان بسیح شده و پای کار هستند.
وی با تقدیر از تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی، خدماتی، نظامی و بسیج مردمی اظهار داشت: استاندار خوزستان نیز یک شبانه روز در محل حضور داشت.
در پی بارش های سنگین و افزایش رهاسازی آب از سدهای دز و کرخه در روزهای گذشته روستاهای خوزستان در 6 شهرستان دچار سیلاب شدند.
شکسته شدن سیل بند در سه نقطه شهرستان های هویزه و دشت آزادگان، مشکلاتی را بوجود آورده است.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.