جلسه مدیریت بحران حمیدیه در راستای بررسی و اجرای مصوبات کار گروه تخصصی سیل مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب استانداری خوزستان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، بخشداران، مسئولین امور آب مرکز و منطقه جنوب غرب و سایر اعضاء در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی به باران های اخیر و بالا رفتن آب رودخانه و کانال ها اشاره کرد و خواستار هماهنگی و همکاری همه اعضاء و همچنین بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در راستای مقابله و جلوگیری از وقوع هر نوع اتفاقات غیر مترقبه شد.

وی در ادامه، شناسایی نقاط حادثه خیز و اتخاذ تدابیر جهت جلوگیری از هر نوع طغیان آب را مهم دانستند و بر لایروبی کانال های و همچنین احداث و ترمیم سیل بندها این شهرستان تاکید نمود.

هاشمی در پایان، ضمن اعلام هشدار در جهت جلوگیری از کشت و کار در حریم رودخانه و کانال ها، خواستار هماهنگی کشاورزان و اهالی روستاها با بخشداران در صورت مشاهده هر نوع اتفاق شدند.

در ادامه این نشست، حاضرین در این جلسه هر کدام مواردی در خصوص جلوگیری از بحران طغیان آب رودخانه و کانال ها و همچنین میزان آب موجود و شناسایی نقاط حادثه خیز ارائه نمودند.

گفتنی است، سرپرست فرمانداری به همراه مسئولین حاضر از رودخانه کرخه و نقاط حادثه خیز بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.