به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی در دیدار با خانواده های شهیدان عملیات تروریستی رژه اهواز گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه ما را برای خدمت بیشتر به جامعه بالا می برد.
وی با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی رژه اهواز مظلومیت خاصی داشتند، افزود: با خانواده های تک تک شهدای این حادثه تروریستی دیدار داشتم و از نزدیک به آنها عرض ادب کردم.
استاندار خوزستان مجاهدت، ایثار، فداکاری و شهادت را از آموخته های مسلمانان از صدر اسلام دانست و گفت: برای ایستادن در راه خداوند متعال راهی جز تمکین اراده او نداریم.
وی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا آبیاری می شود، افزود: دشمنان، استکبار و ابرقدرت ها ممکن است سنگی بیاندازند اما نمی توانند سیل خروشان ملت را از حرکت باز دارند.
شریعتی با تقدیر از خانواده شهدا برای تربیت فرزندانی پاک اظهار داشت: شهدا راه ائمه اطهار(ع) را ادامه دادند و در مسی مستقیم قرار داشتند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ولایتی فر و زارع گفت: دزفول با تقدیم 2 هزار و 600 شهید به میهن اسلامی سرشار از لاله های درهم تنیده است.
محمد حیدری خدمت به مردم دزفول را یک فرصت تاریخی دانست و افزود: سرکشی استاندار از خانواده شهدا با وجود مشغله های فراوان جای قدردانی دارد و یک درس اخلاقی و مدیریتی است که باید به عنوان چراغ راه و مسیر حرکت در راستای اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی سرلوحه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استاندار خوزستان در دیدار با خانواده شهیدان و زارع با اهدای لوح سپاس از آنها قدردانی کرد.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.