به گزارش ایرنا محمد حیدری عصر جمعه در نشست تنظیم بازار در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول افزود: متاسفانه با وجود تاکید فراوان، تولیدکنندگان طیور از دیروز نسبت به کشتار اقدام نکردند که این نشست به منظور رسیدگی به این منظور با حضور بخش های خصوصی و دولتی برگزار شده است.
وی اظهار داشت: طبق آنالیز صورت گرفته و درنظر گرفتن تمام هزینه های حمل، کشتارگاه و دیگر هزینه ها، تولیدکنندگان مرغ زنده را با قیمت هرکیلوگرم 90 هزار ریال تحویل کشتارگاه می دهند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: کشتارگاه ها بعد از تحویل مرغ با نظارت و تایید صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه از مزایای یارانه 35 هزار ریالی بهره مند خواهند شد.
وی گفت: طبق مصوبات هرکیلوگرم مرغ باید با قیمت 125 هزار ریال در اختیار خریدار قرار گیرد و فروش قیمتی بالاتر تخلف محسوب می شود.
حیدری خروج مرغ از شهرستان دزفول را ممنوع اعلام کرد و افزود: ماهانه یکهزار تن مرغ در دزفول تولید می شود در حالی که مصرف شهرستان بین 700 تا 800 تن است لذا مازاد مرغ تولیدی برای تنظیم بازار خود شهرستان استفاده می شود.
وی تاکید کرد: کشتارگاه ها باید در چارچوب قانون و خدمات دولت و تسهیلاتی که دریافت می کنند حقوق مردم را مراعات کنند چرا که برای هرکیلوگرم مرغ 22 هزار ریال سود در نظر گرفته شده که منصفانه است.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.