محمدرضا رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره علت حذف پروازهای این شرکت از فرودگاه اهواز اظهار داشت: مسوولان شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین تنها خبر حذف پروازهایش از اهواز را اطلاع داده ولی دلیل مشخصی برای آن عنوان نکرده اند.
وی گفت: این شرکت اعلام کرده از 29 بهمن جاری پروازهایش از اهواز را حذف می کند ولی در حال حاضر این مسیر پروازی برقرار است.
این عضو شورای اداری استان خاطرنشان کرد: برنامه ترکیش ایرلاین برای حذف پروازهای اهواز هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد.
رضایی یادآور شد: برنامه حذف پروازهای مستقیم از فرودگاه های محلی تنها محدود به اهواز نیست و ترکیش ایرلاین این سیاست را در دیگر استان های کشور نیز اعمال خواهد کرد.
مدیرکل فرودگاه های استان تصریح کرد: بخش دیگری از مذاکرات صورت گرفته با سازمان ، مربوط به برقراری پرواز از اهواز به قطر بوده که در این باره نیز اقداماتی در حال انجام است.

*حذف پرواز ترکیه از اهواز و شرایط سخت برای سفرهای بین المللی
بر اساس این گزارش، پیش از این رییس انجمن آژانس‌ های هواپیمایی خوزستان در گفت وگو با رسانه ها هشدار داده بود که حذف پرواز مستقیم اهواز – استانبول ، استان را از لحاظ گردشگری به انزوا خواهد برد زیرا این امر ارتباط خوزستان با کشورهای مختلف جهان را قطع می کند.
امید خوانساری زمانی با بیان اینکه انجام این پرواز خوزستان را به بیش از 140 کشور دنیا متصل می ‌کند گفت: از طریق آن می‌ توان به بیش از 290 نقطه در دنیا سفر کرد اما حذف آن استان را به بن بست می‌ برد.
گفتنی است، خط پروازی استانبول - اهواز و بالعکس، 25 اسفندماه سال 1393 با حضور مسوولان بلند پایه شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین و 40 خبرنگار شبکه های تلویزیونی و خبری کشور ترکیه در اهواز برقرار شد؛ این شرکت در هفته دو پرواز از فرودگاه اهواز دارد.
9931/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.