منصور نظریان سیاهپوش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در سه روز گذشته منجر به مسدود شدن مسیر جاده شهیون و سالندکوه شد که نیروهای راهداری در چندین نوبت اقدام به بازگشایی این مسیر کردند.
وی با بیان اینکه اکنون بارش برف در ارتفاعات دزفول قطع شده است، گفت: جاده دسترسی به روستاهای احمدفداله و دره کاید دزفول به دلیل بارش برف مسدود شده بود که با اقدامات انجام شده اکنون مشکلی برای تردد در این جاده وجود ندارد.
رئیس اداره هواشناسی دزفول نیز با بیان اینکه دمای کنونی دزفول 9 درجه سانتیگراد است، گفت: دمای هوا نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش یافته است.
علی کرمی حداکثر و حداقل دمای دزفول طی 24 ساعت گذشته را به ترتیب 12 و صفر درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای سطح زمین به منفی یک درجه رسیده است.
وی رطوبت نسبی هوای دزفول را 67 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: تا اواسط هفته جاری بارندگی نخواهیم داشت و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.
کرمی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات دزفول طی روزهای اخیر به صورت برف بوده است، افزود: ایستگاه هواشناسی در ارتفاعات دزفول وجود ندارد که البته این موضوع به فرمانداری و مسئولان مربوطه اطلاع رسانی شده است.
به گزارش ایرنا بارش برف در روزهای اخیر در جاده سالند موجب گرفتار شدن 30 گردشگر در این جاده شده بود که همه این افراد توسط ماموران راهداری تا ساعت چهار بامداد امروز شنبه نجات یافتند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.