مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان کارون و باوی مشمول ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تقی‌زاده گفت: ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه که مربوط به افزایش ۲۰ و ۲۵ درصدی حقوق فرهنگیان ساکن مناطق جنگی است ماه گذشته ابلاغ شد.

وی افزود: در ابلاغیه ماده ۱۱۲ در ماه گذشته تنها فرهنگیان مناطق اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه در شمول این ماده قرار گرفتند و احکام حقوقی این افراد شامل افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به پیگیری های مستمر اداره کل در خصوص پوشش فرهنگیان کارون و باوی در این ماده، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در دو نوبت مکاتباتی را با وزارت آموزش و پرورش، مجمع نمایندگان خوزستان و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد. پس از پیگیری‌های پیوسته خوشبختانه ستاد کل نیروهای مسلح و نیز سازمان امور اداری و استخدامی کشور با قرار گرفتن مناطق کارون و باوی در زمره مناطق جنگی موافقت کردند.

تقی زاده اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش منتظر ابلاغ رسمی سازمان امور استخدامی کشور است تا نگارش مربوط به افزایش حقوق فرهنگیان کارون  و باوی را به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ارسال کند. همکاران ما در امور اداری به محض دریافت نگارش سیستمی نسبت به صدور احکام حقوقی همکاران این مناطق اقدام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: اختصاص حق ۲۵ درصد مناطق جنگی گام مهمی در راستای ارتقای وضعیت حقوقی همکاران ساکن مناطق جنگی استان خوزستان است.

گفتنی است؛ شهرستان باوی دارای ۱ هزار و ۲۵۶ همکار فرهنگی است. همچنین بالغ بر‌ یک هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز در شهرستان کارون مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.