محسن بیرانوند شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت لوله سازی بندرماهشهر به گفته مدیر این کارخانه، به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت حقوق و دستمزد آنها ناچار به اخراج این تعداد از کارگران خود شده است.
وی افزود: طبق پیگیری انجام شده، این شرکت ضمانت نامه ای نزد بانک تجارت دارد که در صورت تامین اعتبار از سوی این بانک تا حدودی می توان مشکل مالی شرکت لوله سازی ماهشهر را حل کرد.
بیرانوند ادامه داد: طی روزهای آینده جلسه ای با مدیران بانک تجارت برگزار می شود تا در صورت بررسی موضوع و امکان تامین مالی مشکل مالی کارخانه مذکور برطرف می شود.
وی بیان داشت :مشکل شرکت لوله سازی ماهشهر از طریق استانداری خوزستان پیگیری شده و درخواست تشکیل جلسه کمیسیون کارگری نیز در استان نیز ارائه شده تا بتوان در این نشست به مشکلات کارگران این شرکت پرداخت.
به گزارش ایرنا برخی کارگران شرکت لوله سازی ماهشهر اظهار داشتند این شرکت در تابستان امسال نیز به حدود 100 نفر از کارگران خود را اخراج و تعدیل کرده است.
گفته می شود کارخانه مذکور در پنج ماه اخیر هیچ تولیدی نداشته است، در حال حاضر 170 کارگر در این شرکت شاغل هستند که با توجه به توقف تولید، سرنوشت نامشخصی دارند.
شرکت لوله سازی ماهشهر که به ساخت لوله های قطور فولادی می پردازد، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع است .
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.