ناصر قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات هندبال منطقه سه باشگاه های کشور با حضور تیم های نفت امیدیه، پالایش نفت آبادان، تاوکه برازجان، اصیل سازه خرم آباد، بستنی قدس ملاثانی، هیات هندبال شوشتر و هیات هندبال اندیمشک، در روزهای 25 تا 29 آذرماه به میزبانی امیدیه برگزار شد.
رئیس هیات هندبال خوزستان افزود: در پایان این رقابت ها تیم های نفت امیدیه، بستنی قدس ملاثانی و تاوکه برازجان به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند که از هر سه تیم تجلیل شد. همچنین تیم های پالایش نفت آبادان، هیات هندبال شوشتر، اصیل ساره خرم آباد و هیات هندبال اندیمشک به ترتیب عنوان های چهارم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه بیان کرد: در سال جاری این چهارمین میزبانی مسابقات منطقه ای و کشوری در استان خوزستان بود که با برنامه ریزی دقیق به صورت مطلوب، منظم و در کمال آرامش برگزار شد.
سرپرست کل این رقابت ها همچنین از زحمات اداره ورزش و جوانان امیدیه و شرکت نفت و گاز این شهرستان به خاطر میزبانی خوب این رویداد وفراهم کردن موجبات پیشرفت و توسعه هندبال خوزستان ، تقدیر کرد.
قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: تیم های نفت امیدیه و بستنی قدس ملاثانی به مرحله نهایی رقابت های باشگاه های کشور صعود کردند که امیدواریم بتوانند نمایندگان شایسته ای برای استان خوزستان باشند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.