هوشنگ حاتمی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آیین قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان عصر امروز در سرعین استان اردبیل برگزار شد و سینا صنعت ایذه حریفان خود را شناخت.
وی افزود: تیم ایذه در این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های روسیه، قرقیزستان، گرجستان و اوکراین هم‌گروه شد؛ در گروه دیگر نیز تیم های بیمه رازی و شهدای مدافع حرم اردبیل به همراه نمایندگان ترکیه و صربستان حضور دارند.
حاتمی ادامه داد: این مسابقات از پنجشنبه 29 آذر در سالن حسین رضا زاده اردبیل آغاز خواهد شد و سینا صنعت ایذه در دیدار نخست خود ازساعت 10 صبح به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت.
سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه از شرایط این تیم ابراز رضایت کرد و بیان کرد:در اردوی پنج روزه سرعین کشتی‌گیران ما که بیشتر آنها بومی خوزستان هستند تا حدود زیادی با شرایط آب و هوایی استان اردبیل سازگاری پیدا کردند تا بتوانند با آمادگی کامل روی تشک حاضر شوند.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با شرکت 6 تیم خارجی و سه تیم ایرانی روزهای 29 و 30 آذر در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.
9434/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.