به گزارش ایرنا امیر قلعه‌ نویی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان ضمن تسلیت درگذشت شاپور منصوری پیشکسوت استقلال اهواز و ایرج دانایی فر از بزرگان استقلال اظهار داشت: خاطرات خوبی از دوران حضور در استقلال اهواز دارم و خوشحالم که بار دیگر به خوزستان آمدم.
وی با بیان این که استقلال خوزستان تیم جوان و خوبی است که همواره بازی خوبی را در لیگ امسال ارائه داده است افزود: این تیم با وجود داشتن دغدغه مالی فراوان، در مقابل تیم‌ های بزرگ خوب کار کرده است اما امیدواریم فردا پیروز میدان شویم و با روحیه خوب به تعطیلات برویم.
قلعه ‌نویی در خصوص تیم ریشه دار استقلال اهواز گفت: معتقدم ورزش ما باید از حالت سلیقه‌ ای خارج شده و قانون ‌مند شود تا شرایط بهتری بر آن حاکم باشد. امیدوارم نگاه مدیران به فوتبال و تیم استقلال اهواز عوض شود زیرا حضور این تیم و امثال آن می‌تواند شرایط اجتماعی جامعه را تغییر دهد.
وی درباره عملکرد تیمش در لیگ امسال و قهرمانی در این فصل گفت: تیم ما امکانات خوب و معقولی دارد که همه تیم‌ ها باید از آن بهره مند باشند هر چند که از نظر بودجه تیم پنجم لیگ هستیم.
سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: روزی که به سپاهان آمدم یک چشم‌ انداز برای این تیم ترسیم کردیم که بازی به بازی به سمت آن پیش می‌ رویم اگر چه در نیم‌ فصل باید تیم را در برخی پست‌ ها تقویت کنیم که بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم.
وی در خصوص عدم هافبک طراح در لیگ ایران گفت: من با این موضوع موافقم که بعد از نویدکیا و جباری و امثال آن‌ ها دیگر بازیکنی در آن سطح در پست بازی ساز نداشته‌ ایم که این موضوع به فوتبال پایه های ما بر می گردد البته در فوتبال دنیا نوع افکار مربیان تغییر کرده و تیم ها به سمتی رفته‌ اند که خیلی به این پست توجهی نمی‌ کنند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت 15 روز شنبه در اهواز برگزار می شود.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.