به گزارش ایرنا علی دایی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های سایپا تهران و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ولی می توانستیم حداقل یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم.
وی افزود: نیمه اول را بهتر از تیم صنعت نفت آغاز کردیم و با استفاده از موقعیت ها به گل هم رسیدیم.
سرمربی سایپا تهران اشتباهات بازیکنانش را علت شکست در این دیدار عنوان کرد و گفت: پیش از اینکه نفت به گل برسد بازیکن ما درون 6 قدم دروازه خالی را باز نکرد تا شانس پیروزی را از دست بدهیم.
دایی تصریح کرد: اگر این توپ وارد دروازه می شد قطعا نتیجه طور دیگری رقم می خورد و ما به سه امتیاز می رسیدیم.
وی افزود: در این دیدار، سایپا شباهتی به تیمی که هفته قبل صنعت نفت را در جام حذفی شکست داد نداشت و خیلی راحت 2 گل دریافت کرد.
سرمربی سایپا تهران با اشاره به جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم گفت: در نیم ‌فصل دوم با جذب بازیکنان جدید در پست هایی که ضعف داریم تیم را تقویت خواهیم کرد تا نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کنیم.
دایی خواستار ترمیم زمین چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان محل برگزاری فینال جام حذفی شد و گفت: مسئولان مربوطه باید از هم اکنون به فکر برطرف کردن نقاط ضعف این ورزشگاه باشند تا خللی در برگزاری دیدار فینال در خرمشهر ایجاد نشود.
وی افزود: ایران مدیون شهرهای آبادان و خرمشهر است زیرا این 2 شهر در جنگ تحمیلی دین خود را به کشور ادا کردند و به احترام مردم خرمشهر باید شاهد بازی زیبایی در فینال جام حذفی باشیم.
سرمربی سایپا خواستار رسیدگی بیشتر به شهرهای آبادان و خرمشهر شد و گفت: لیاقت مردم این 2 شهر بهترین هاست و دولت باید بهترین ها را برای شهرهای آبادان و خرمشهر مهیا کند.
تیم فوتبال سایپا تهران عصر امروز از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش صنعت نفت آبادان شد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.