عادل سواری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها 100 ورزشکار آقا و خانم در قالب 10 تیم از سراسر کشور در روزهای 19 و 20 آذرماه در بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های برتر معرفی شدند.
وی با بیان این که رقابت های بخش بانوان با حضور 45 دارت باز برگزار شد که در نهایت تیم های مشهد، اراک و اصفهان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند افزود: همچنین در بخش انفرادی خانم ها نجمه ابراهیمی از مشهد، نرگس غلامی از رشت و فاطمه بختیاری از همدان اول تا سوم شدند.
مسئول امور ورزش شهرداری اهواز افزود: رقابت های بخش آقایان با حضور 55 ورزشکار برگزار شد که در نهایت تیم های مشهد، شیراز و تهران به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در بخش انفرادی آقایان داریوش خورشیدی از شیراز، جعفر سیدی زاده از مشهد عنوان های اول و دوم و اسماعیل امیری از تهران به همراه محمد لویمی از اهواز عنوان سوم مشترک مسابقات انفرادی آقایان را کسب کردند.
وی با بیان این که جام اخلاق این رقابت ها در بخش بانوان و آقایان به ترتیب به تیم های همدان و رشت اهدا شد افزود: در این رقابت ها تیم هایی از کلانشهرهای تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، کرج، همدان، قم، مشهد، اراک و رشت حضور داشتند که در 2 گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سواری با بیان این که تیم خوزستان در گروه اول این مسابقات با تیم های مشهد، همدان، کرج و شیراز هم گروه بود افزود: حضور برخی از ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها، باعث بالا رفتن سطح کیفی مسابقات شده بود همچنین در جریان این رقابت ها آقای دهقان پور مربی تیم ملی حضور داشت و همین موضوع انگیزه بازیکنان را بالا برده بود.
به گزارش ایرنا مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور رییس کمیته دبیرخانه شهرداری کلانشهرهای کشور، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار در تالار شهر اهواز برگزار شد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.