ناصر قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نهایی این رقابت ‌ها از 12 آذر به مدت چهار روز با حضور هشت تیم برتر مناطق جنوب کشور در بهبهان برگزار شد که در نهایت نماینده خوزستان به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
وی افزود: تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان به عنوان نماینده خوزستان در این رقابت ها، در بازی فینال برابر تیم هیات هندبال خمینی شهر صف آرایی کرد که با نتیجه 19 بر 15 به پیروزی رسید.
رییس هیات هندبال خوزستان با بیان این که تیم قصر نشاط بهبهان در مرحله مقدماتی این رقابت ها تیم های آکادمی کرمان، هیات هندبال اصفهان و شهرداری دیلم را از پیش روبرداشت، افزود: نماینده خوزستان در مرحله نیمه نهایی در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 33 بر 32 از سد تیم قدرتمند سپیدان شهرکرد عبور کرد و راهی فینال شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در 2 گروه چهار تیمی برگزار شد ادامه داد: در گروه الف تیم های هیات هندبال اصفهان، قصرنشاط ایرانیان بهبهان، آکادمی کرمان و شهرداری دیلم حضور داشتند؛ همچنین هیات هندبال خمینی شهر، شهرداری کرمان، سپیدان شهرکرد و آسفالت بتن قیر جهرم گروه ب این مسابقات را تشکیل می دهند.
قاسمی افزود: تیم برتر این مسابقات به همراه دیگرتیم های برتر مناطق کشور به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
به گزارش ایرنا رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال کشور که به شهرستان بهبهان سفر کرده است به عنوان میهمان ویژه نظاره گر بازی فینال بود.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.