محمد رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پورموسوی را به عنوان یکی از خوب های فوتبال ایران می شناسیم و برای این مربی احترام زیادی قایلم اما با این وجود نمی توان گفت که این مربی به دلیل درگیری یک لیدر در باشگاه، حاضر به ثبت قرارداد با تیم استقلال خوزستان نشده است.
وی با بیان اینکه این گونه مسایل و بحث های حاشیه ای همیشه در تیم استقلال خوزستان وجود داشته است گفت: اگر لیدر تیم با یکی از ارکان باشگاه اختلافی داشته، دلیل نمی شود که کل باشگاه را تعطیل کنیم هر چند رسانه ها به این موضوع دامن زدند که در نهایت آقای پورموسوی ترجیح داد در دقیقه آخر قراردادش را ثبت نکند.
عضو هیات مدیره باشگاه با بیان اینکه در تمام مسایل با پورموسوی به توافق رسیدیم و هیچ مشکلی از جانب باشگاه وجود نداشت افزود: پس از رایزنی بسیار، تمام شرایط پورموسوی را پذیرفتیم و این مربی قرار بود با رضایت کامل به تیم اضافه شود.
وی ادامه داد: شب پیش از بازی با استقلال تهران پیامی از جانب آقای پورموسوی مبنی بر اینکه حاضر به ادامه همکاری با تیم نیست، دریافت کردیم. پس از این موضوع چند بار با تلفن همراه وی تماس گرفتیم و دلیل این اقدام را از زبان خودش جویا شویم که موفق به این کار نشدیم اما در کل دوست داریم آقای پورموسوی شفاف سازی کرده و در این خصوص صحبت کنند.
رحیمی با بیان اینکه هدایت تیم به صورت موقت به آقای بوستانی و ایمان مبعلی سپرده شده گفت: در نیم فصل دوم یک مربی خوب به کادر فنی اضافه می شود تا در کنار کریم بوستانی نتایج ایده آل و عملکرد مناسبی در ادامه مسابقات داشته باشیم. ما در هر صورت به فکر حفظ بوستانی در تیم هستیم چرا که می توان از تجربه این مربی به خوبی استفاده کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه برای جذب بازیکن در نیم فصل با مشکل روبه رو است افزود: یکشنبه شب جاری در تماس با وکیل دیوید ساکونی(بازیکن سابق و شاکی تیم استقلال) به توافق رسیدیم که تا 2 روزه آینده پول این بازیکن را پرداخت کنیم تا در این صورت پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در خصوص ایمان مبعلی و حضور او به عنوان مربی در تیم گفت: با توجه به سابقه زیادی که مبعلی در فوتبال ایران داشته و از طرفی جزو خوب های فوتبال خوزستان است تصمیم گرفتیم از او به عنوان بازیکن و مربی در تیم استفاده کنیم. مبعلی تنها کاپیتان تیم نیست بلکه در کارهای دیگری همچون مسایل انگیزشی و روانی به دیگر بازیکنان کمک می کند.
وی در پاسخ به این پرسش که برای هدایت تیم آیا باشگاه با گزینه ای مذاکره کرده است گفت: خیر هیچ مذاکره ای صورت نگرفته و در این خصوص شتاب زده عمل نمی کنیم. با توجه به تعطیلات طولانی مدت نیم فصل، سعی می کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد. این تیم به دلیل پرداخت نشدن بدهی بازیکن سابق خود با کسر 6 امتیاز روبه رو شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.