به گزارش ایرنا امام جمعه شوش در این گردهمایی در ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: بسیجیان با حضور خود در این اجتماع طرز فکر و عمل خود را نشان دادند.
حجت الاسلام سید محمد امام با تاکید بر لزوم افزایش روحیه مقاومت در بین بسیجیان افزود: دشمنان داخلی و خارجی نباید در مقابل بسیجیان توان نفس کشیدن را هم داشته باشند.
وی اظهار داشت: حضور بسیج در تمام عرصه ها و افزایش بصیرت و آگاهی این قشر موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان می شود.
فرماندار شوش نیز در این گردهمایی بسیج را مظهر ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است و ولایتمداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی بوضوح دید.
عدنان غزی افزود: بسیج فقط در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی نکرده بلکه در بسیاری از صحنه های انقلاب به کمک نظام آمده و در مقابل تهدیدهای دشمن ایستاده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز بسیج را از الطاف معجزه گونه الهی دانست و اظهار داشت: بسیج در حوزه های مختلف از جمله محرومیت زدایی پیشگام بوده است.
سروان پاسدار علیرضا ایمانی با بیان اینکه بسیج بزرگترین امید برای دوستداران انقلاب است، افزود: بسیج یکی از بی نظیر ترین نهادهای مردمی است که نمونه آن درهیچ جای دنیا دیده نشده است.
تعدادی از بسیجیان فعال در تمام عرصه ها در این گردهمایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
اعضای شورای تامین وادارات، طلاب، دانش آموزان و دانشجویان، مهندسین، پزشکان، فرهنگیان، عشایر، اصناف و بسیج ادارات و کارخانجات نیز در گردهمایی بسیجیان شوش شرکت داشتند.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.