مرتضی ترابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات استعدادهای برتر کشور در شهرستان های اهواز، ماهشهر، امیدیه و شوشتر در حال برگزاراری است افزود: تیم های خوزستان، تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، گلستان، یزد و بوشهر موفق به مرحله یک چهارم صعود کردند.
وی بیان کرد: مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال المپیاد استعدادهای برتر کشور از روز چهارشنبه 30 آبان با شرکت 19 تیم از استان های مختلف کشور به میزبانی هیات بسکتبال خوزستان آغاز و تا هشت آذر جاری ادامه دارد.
دبیر هیات بسکتبال خوزستان با اشاره به درخشش بسکتبالیست های خوزستان در این رقابت ها گفت: تیم خوزستان در نخستین دیدار خود در اهواز به مصاف تیم استان مرکزی رفت که با نتیجه 72 بر 40 به برتری رسید؛ در بازی دوم نیز با نتیجه 58 بر 30 تیم قزوین را پشت سر گذاشت.
وی با اشاره به اینکه تیم خوزستان در بازی سوم به مصاف تیم اردبیل رفت که با نتیجه 76 بر 6 پیروز میدان شد افزود: بسکتبالیست های خوزستانی در بازی چهارم خود با نتیجه 64 بر 41 برابر تیم البرز به پیروزی رسیدند.
ترابی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، مرحله حذفی این مسابقات با انجام چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های برتر به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.
وی در ادامه به صعود تیم دختران خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال استعدادهای برتر کشور به میزبانی شیراز اشاره کرد و افزود: تیم دختران خوزستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 58 بر 21 تیم کردستان را از پش رو بر دارد و به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کند.
به گزارش ایرنا المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های ورزشی شامل اسکیت، اسکواش، بسکتبال 3*3، بسکتبال سالنی، بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، دو و میدانی، راگبی، ژیمناستیک، سه گانه، سنگ نوردی، شطرنج، شمشیر بازی، فوتسال، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کاراته، وزنه برداری، ووشو، والیبال سالنی، هندبال سالنی و هاکی است.
رشته های ورزشی اختصاصی آقایان شامل بولینگ و بیلیارد (اسنوکر)، بوکس، سپک تاکرا، شنا، شیرجه، کشتی آزاد و فرنگی، موتورسواری و اتومبیل رانی (موتورکراس)، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.