به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دزفول در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: لازم است در کنار برخورد با این مفسدان اقتصادی با مدیرانی که شرایط را برای جولان این مفسدان ایجاد می کنند نیز برخورد شود.
وی با بیان اینکه مدیران فاسد نباید در حاشیه امن باشند، گفت: برخورد قاطع با مدیران فاسد سبب حمایت جامعه از قوه قضاییه و نظام می شود.
امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم شفاف سازی توسط دولت افزود: با روند افزایش قیمت سکه و ارز قیمت کالاهای ضروری مردم هم چند برابر شد ولی بعد از تثبیت این وضعیت قیمت ها پایین نیامد.
وی برخورد دولت با متخلفان و گرانفروشان را ضروری دانست و اظهار داشت: نسبت به اصلاح الگوی مصرف باید اقدام لارم از سوی دولت و مجلس انجام شود.
حجت الاسلام بیگدلی با تبریک ولادت امام جعفر صادق(ع) گفت: رییس مذهب تشیع در دوره ای زندگی می کردند که فتنه های زیادی ایجاد شده بود ولی با پشتوانه اقدامات پدر بزرگوارشان و ایجاد حوزه علمیه شاگردان زیادی تربیت کردند.
حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: دشمنان از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام دریغ نمی کنند لذا عمل به توصیه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت تشیع و اهل سنت ضروری است.
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به پنجم آذر روز بسیج مستضعفین گفت: یکی از بزرگترین اقدامات امام خمینی(ره) تشکیل بسیج بود.
وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از بسیجیان حضرت امام را ندیده اند ولی روح رهبر کبیر انقلاب در رفتار بسیجیان وجود دارد.
وی خداباوری و ایثار را از ویژگی های بسبجیان دانست و گفت: اقدامات فراوانی در حوزه بسیج سازندگی در کشور انجام شده است.
وی با تاکید بر لزوم وجود روحیه بسیجی در تمام مدیران تصریح کرد: مدیران در صورت نداشتن روحیه بسبجی در انجام وظایف خود موفق نخواهند بود.
3022/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.