محمد رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آینده بازی های سختی با تیم های بالای جدول داریم و باید با ترمیم تیم و با شرایط بهتری به مصاف رقیبان برویم، با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد بی شک در لیگ ماندنی خواهیم بود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در کادر فنی تیم تغییراتی انجام خواهد شد افزود: فعلا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده اگر چه به نتایجی رسیده ایم و ظرف روزهای آینده اعلام می کنیم، تیم ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و مشغول تمرین کردن است لذا امیدوارم با تصمیم درستی که اتخاذ می شود روال عادی تیم به هم نخورد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا هیات مدیره باشگاه از روند نتیجه گیری تیم راضی است گفت: اگر بخواهیم به لحاظ امتیاز آوری خودمان را با تیم های دیگر مقایسه کنیم، گرفتن 10 امتیاز نسبت به تیم های میانه جدول نتیجه خوبی است اما مهمتر از آن اینکه که در برابر تیم های هم سطح و حتی پایین تر از خود نتیجه لازم را نگرفتیم و چون چند باخت پشت سر هم داشتیم هیات مدیره باشگاه ناراضی است .
وی ادامه داد: باخت ما برابر تیم های بالای جدول جای بحث ندارد ولی انتظار نداشتیم که به تیم های هم تراز خود و حتی پایین تر ببازیم، در حال حاضر از لحاظ امتیازی اختلاف چندان زیادی با تیم های هشتم و نهم نداریم و با یک برد می توانیم به پله های بالایی جدول صعود کنیم.
رحیمی عنوان کرد: طی جلسه ای با یزدی سرمربی تیم داشتیم، نظرات این مربی را شنیدیم و ما نیز به لحاظ فنی نظرات خاص خود را بیان کردیم ، امیدوارم هر تصمیمی در آینده گرفته می شود به سود تیم باشد، تیم استقلال خوزستان اکنون در شرایط حساسی قرار دارد و باید بسیار مراقب باشیم.
وی به جذب بازیکن در نیم فصل رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اصلی ما در نیم فصل رقابت ها جذب بازیکن است و چون سهمیه جذب بازیکن آزاد داریم، 3 یا 4 بازیکن به ترکیب تیم اضافه می شود اگر چه دست کادر فنی را باز می گذاریم تا بر اساس کمبودهای تیم، بازیکنان ایده آل خود را جذب کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که برای حل مسائل مالی تیم باید به دنبال اسپانسرهای جدید باشیم افزود: خوشبختانه مدیریت شرکت گروه ملی فولاد ایران که خود ورزشی بوده، پیگیر کارهای اجرایی و مسائل مختلف تیم است.
وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه میزان از مبالغ قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شده ، افزود: ما تاکنون 20 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و به دنبال آن هستیم که ظرف چند روز آینده مبلغ دیگری را به حساب بازیکنان پرداخت کنیم، یکی از برنامه های هیات مدیره باشگاه پرداخت باقی مانده مبالغ قرارداد بازیکنان است.
رحیمی بیان کرد: ما جزء اولین تیم هایی بودیم که 20 درصد اولیه مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و با توجه به تلاش بخش بازاریابی باشگاه، باقیمانده طلب بازیکنان را پرداخت می کنیم.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد، این تیم روز یکشنبه چهارم آذرماه در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف تیم استقلال تهران می رود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.