به گزارش ایرنا، تیم استقلال خوزستان که همچنان با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند، در این هفته از رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز خواهد رفت که شرایط خوبی داشته و جایگاه خود را در جدول تثبیت شده می داند.
آبی های خوزستان در این دیدار سلمان بحرانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، همچنین بهمن روشنایی سرپرست تیم از دیگر محرومان استقلال خوزستان در مصاف با گسترش فولاد است.
کلودیو جونیور مارینی و محمدامین آرام طبع 2 بازیکن سرشناس آبی ها به‌ خاطر مصدومیت بازی مقابل گسترش فولاد را از دست دادند.
همچنین موسی کولی بالی که در هفته های اخیر به طور نامنظم در تمرینات تیم شرکت کرده است به دستور کادر فنی همچنان از حضور در ترکیب این تیم محروم است.
تیم استقلال خوزستان که در 2 هفته گذشته مقابل نفت تهران و سیاه جامگان 2 برد شیرین به دست آورد از 26بازی گذشته خود 26 امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر در پله چهاردهم رده بندی جای دارد.
شاگردان عبدالله ویسی در حالی میزبان تیم گسترش فولاد هستند که این بازی برای تیم آبی های خوزستان از اهمیت زیادی برخوردار است، استقلال خوزستان در صورت پیروزی برابر تیم گسترش احتمال بالا آمدن تا پله دوازدهم را دارند اگر چه کار بسیار سختی در برابر شاگردان فیروز کریمی در پیش دارند.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر روز جمعه 17 فروردین ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.