به گزارش ایرنا علی ساری دوشنبه در آیین بهره برداری از تصفیه خانه شرق اهواز با بیان این که بیش از 70 پروژه در اهواز باوی و کارون و حمیدیه نیمه کاره وجود دارد بیان کرد: تنها با تزریق نقدینگی این طرحها به اتمام می رسند.
وی با اشاره به منابع استانی، ملی و درصد سهم نفت برای استان گفت: تا تیر ماه سال جاری تنها یک سیزدهم این اعتبارات را دریافت کردیم.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون  در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تصفیه خانه شرق اهواز  تصفیه خانه مهمی است که کل حوزه شرق اهواز را پوشش می دهد بیان کرد: اگر کلکتور تحت تاثیر فرآیندهای موجود در روز قرار گیرد نمی‌توانیم استفاده شایانی از تصفیه خانه شرق اهواز داشته باشیم.
وی با اشاره به سخنان وزیر نیرو درباره بهره مندی 80 درصدی شهر اهواز از سیستم فاضلاب گفت: وزیر نیرو لازم است در ارایه این شاخص ها تامل و دقت بیشتری داشته باشد چرا که اگر نگاهی کلی به شهرستان اهواز بیاندازیم شهرهایی مانند حمیدیه،باوی، ملاثانی فاقد پوشش سیستم فاضلاب هستند.
ساری در خصوص ردیف 150 میلیون دلاری برای حوزه زیرساخت های برق و مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت: در این حوزه از سازمان برنامه و بودجه گله مندیم چرا که وقتی با دلار 3هزار و 500تومانی محاسبه می شود ضربه مهلکی برای ما به شمار می رود.
وی ادامه داد: انتظار می رود این ردیف بودجه را حداقل با دلار نیمایی محاسبه کنند.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.