به گزارش ایرنا محمد حسین جعفری روز یکشنبه در نشست قرارگاه اقتصادی خوزستان در سرسرای استانداری این استان با اشاره به بازرسی 10 هزار و 366 از اصناف خوزستان در این مدت بیان کرد: عمده تخلفات صنفی این تعداد پرونده به دلیل درج نکردن قیمت، ارایه ندادن فاکتور خرید و صادر نکردن فاکتور بوده است.
وی گفت: زمانی مجازات ها برای مقابله با تخلفات جوابگو است که قانون مبارزه با تخلفات اصناف اجرایی شود؛ باید برای رعایت حقوق مصرف کننده، مغازه دار متخلف به مردم معرفی و یا مغازه آن تعطیل شود.
معاون اداری مالی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد: بیشترین تخلفات صنفی اعلام شده به تعزیرات خوزستان ، درج نشدن قیمت بوده است.
دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز نیز گفت: زمانی که بحث افزایش قیمت دلار مطرح شد خیلی از فروشگاه ها درج قیمت نمی کردند که بتوانند کالای خود را با قیمت دلبخواه بفروشند.
ابوالقاسم کوره چینی ادامه داد: این اصناف متخلف به دلیل نبود برخورد قاطع و معرفی نکردن آنها به مردم همچنان به تخلف خود و گرانفروشی ادامه می دهند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان نیز گفت:گوشت گوسفندی وارد شده به خوزستان در هفت ماه نخست امسال 45 هزار و 840 کیلوگرم بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 20برابری داشته است.
رضا اسدی افزود:همچنین گوشت گوساله وارداتی به خوزستان در هفت ماه امسال 332 هزار کیلوگرم بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال 11 برابر افزایش داشته است.
وی ادامه داد: امسال تاکنون تولید مرغ در خوزستان 18 درصد کاهش داشته است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.