رئیس هیات تنیس روی میز منطقه آزاد اروند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آبادان برای نخستین بار با حضور 2 تیم در لیگ برتر حضور خواهد یافت و می توان از این امتیاز بهترین استفاده را برد.
علیرضا خلیلی نیا افزود: بومی گرایی در تیم های پالایش نفت آبادان و هیات منطقه آزاد اروند از اهداف ما بود که در کنار آن با جذب نفرات ملی پوش سعی در نتیجه گیری مطلوب داریم.
رئیس هیات روی میز منطقه آزاد اروند گفت: در رقابت های این فصل منصور میرزایی هدایت تیم منطقه آزاد اروند و منصور امیری نیا نیز هدایت تیم پالایش نفت آبادان را بر عهده خواهند داشت.
خلیلی نیا تصریح کرد: سروش امیری نیا، سجاد حسینی، امیر رضا عباسی، حمید شمس و دانیال کبیری بازیکنان ملی پوشی هستند که در رقابت های این فصل در ترکیب تیم پالایش نفت آبادان بازی می کنند.
وی افزود: رادین خیام، نوید شمس و حسین دانش یار نیز سه ملی پوشی هستند که در کنار بازیکنان جوان بومی برای تیم هیات منطقه آزاد اروند به میدان خواهند رفت.
رئیس هیات تنیس روی میز منطقه آزاد اروند گفت: با جذب بازیکنان بزرگ در ترکیب 2 تیم آبادانی بدون شک امسال می توانیم در رده های بالای جدول جای بگیریم.
خلیلی نیا اظهار داشت: با حمایتی که شرکت پالایش پخش آبادان داشت موفق به جذب بازیکنان مطرح کشوری شدیم و می توان این تیم را جزء مدعیان قهرمانی دانست.
وی افزود: تیم تنیس روی میز منطقه آزاد اروند نیز با جذب سه بازیکن ملی پوش و همچنین در اختیار داشتن استعدادهای بومی تیم دست و پا بسته ای در لیگ برتر نخواهد بود.
رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور از روز سه شنبه 29 آبان ماه با حضور 10 تیم آغاز می شود.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.