به گزارش ایرنا تیم واترپلو نفت امیدیه روز شنبه در بازی برگشت مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو در خانه به مصاف تیم دانشگاه آزاد رفت که در عین شایستگی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
در پایان 32 دقیقه (چهار کوارتر) تلاش هر دو تیم، این تیم دانشگاه آزاد بود که با نتیجه نزدیک 8 بر 7 به برتری رسید و بر سکوی نخست بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.
شاگردان رضا جعفری(تیم نفت امیدیه) که در بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 8 متوقف شده بودند در بازی برگشت اسیر تجربه بالای بازیکنان دانشگاه آزاد شدند و بر سکوی دوم این مسابقات قرار گرفتند.
در این دیدار تیم دانشگاه آزاد از 6 بازیکن ملی پوش بهره می برد و در آن سوی میدان نفتی های امیدیه چهار بازیکن ملی پوش در ترکیب تیم خود داشتند.
تیم نفت امیدیه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها موفق شد در دو بازی رفت و برگشت تیم سایپا را با نتیجه 20 بر 18 شکست دهد و راهی فینال لیگ برتر امسال شود اما در سوی مقابل تیم دانشگاه آزاد کار چندان سختی نداشت و با پیروزی 22 بر 13 مقابل نیروی زمینی، به مرحله فینال رسید.
بدین ترتیب تیم های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه و سایپا به ترتیب عنوان های اول تا سوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور را به خود اختصاص دادند.
/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.