به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: بین شهدای حمله تروریستی اهواز و شهدای کربلا اراده تنگاتنگی وجود دارد.
وی افزود: از یک جهت دلبستگی، شور، عشق و خلوصی که شهدای این واقعه اهواز نسبت به سالار شهیدان داشتند، فوق العاده است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سردار حسین منجزی جانباز شهید عملیات تروریستی رژه اهواز یک انسان مخلص بود و سال ها درد جانبازی را تحمل کرد.
وی درخصوص نحوه شکل گیری گروه های تکفیری گفت: هم قاتلان شهیدان ما وهابی و قاتلان شهدای کربلا خارجی مسلک و تکفیری بودند.
آیت الله حیدری افزود: این پدیده تکفیری پدیده ناپاکی است که از صدر اسلام آغاز شده و امت اسلام در طول تاریخ مبتلا به آن بوده است البته به برکت مقاومت اسلامی و شهدای مدافع حرم کمر این پدیده خارجی شکسته شده است.
وی اظهار داشت: تکفیری ها با پشتیبانی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه برای تشکیل یک دولت خارجی آمده بودند و می خواستند در عراق و شام دولت داعش را برپا کنند.
وی با اشاره به خنثی شدن این توطئه آمریکا و اسرائیل افزود: باید قدر شهدای مدافع حرم را بدانیم، رادمردان شهید و پیروان امام علی(ع) در این زمان چشم فتنه را کور کردند.
نماینده خبرگان رهبری در خوزستان گفت: خداوند به برکت خون های پاک ریخته شده شهیدان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) این شر را از سر ملت ایران دور کرد.
وی با اشاره به اربعین حسینی و شور عزاداران در این ایام اظهار داشت: این حرکت را نباید گذرا و دستکم بگیریم این حرکت در حال حاضر در دنیا به عنوان نماد جبهه مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم است.
به گزارش ایرنا، آیین اربعین جانباز شهید سردار حسین منجزی از شهدای حمله تروریستی اهواز با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده خبرگان رهبری در استان خوزستان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،ف رماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم خوزستان در امامزاده محمد بن زید(ع) در بخش عقیلی گتوند برگزار شد.
آیین تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سردار حسین منجزی از شهدای حمله تروریستی اهواز عصر سه شنبه سوم مهرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در روستای بدیل بخش عقیلی گتوند برگزار و در امامزاده محمد بن زید(ع) این شهرستان در جوار شهدا به خاک سپرده شد.
جانباز شهید سردار حسین منجزی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از روستای بدیل از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند روز شنبه 31 شهریورماه در عملیات تروریستی به محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید.
مردم شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان 349شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، همچنین این شهرستان میزبان پیکر مطهر11 شهید گمنام است.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.