به گزارش ایرنا حسین پنبه دانه پور روز شنبه در نشست هم اندیشی با روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش های این شهرستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی نمادی از سازمان های مردم نهاد در مسیر خدمتگزاری به مردم و آحاد جامعه هستند که باید مطالبات و مشکلات مردم را اولویت کار خود قرار دهند.
وی افزود: پیگیری مشکلات و توجه به مطالبات مردم در چهارچوب اختیارات قانونی از جمله رسالت هایی است که شوراهای اسلامی عهده دار انجام آن هستند.
عالی ترین مقام سیاسی در شهرستان شوشتر ادامه داد : از مشکلات شهرها و روستاها مطلع هستم اما همه می دانیم در برخی از موارد با کمبود منابع اعتباری مواجهیم.
وی گفت: هماهنگی و تعامل یک اصل مهم و تعیین کننده در صحت و سلامت تصمیمات است و در این میان همراهی شوراها با فرمانداری مهم و تاثیر گذار است.
فرماندار شوشتر افزود: فلسفه تشکیل نهاد شورا همفکری و مشورت برای اداره امور محوله است که نیاز است شوراهای اسلامی با انسجام و جدیت بیشتری پیگیر مشکلات باشند.
به گزارش ایرنا همچنین در این نشست روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش های شهرستان شوشتر به بیان دیگاه ها و مشکلات حوزه خود پرداختند.
شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه و سه شهر گوریه،شرافت و سرداران است که مرکز آن در 89 کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.
/6002/7159
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.