فرماندار بندرماهشهر عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع بارندگی شدید و کم سابقه در جمعه شب ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای کنترل شرایط و امداد رسانی به نقاط بحرانی بندر امام وارد عمل شده است.
محسن بیرانوند با تائید آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی بندر امام اظهار داشت: به دنبال شدت گرفتن بارندگی همراه با تگرک که از شب گذشته آغاز و تا امروز صبح ادامه داشت، بسیاری از معابر شهری و روستایی بندر امام دچار آبگرفتگی شد.
وی افزود: آب بارندگی به برخی از منازل شهری و روستایی نیز نفوذ کرده و شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
فرماندار ماهشهر از امدادرسانی صنایع پتروشیمی به برخی نقاط بندرامام خبر داد و گفت: شدت بارندگی و وزش باد موجب انسداد معابر و قطع چندین اصله درخت شد که با ورود اعضای ستاد مدیریت بحران به نقاط بحران زده امداد رسانی به شهروندان در حال انجام است.
بیرانوند اضافه کرد: روستای گرر بندرامام بیش از سایر نقاط دچار آبگرفتگی شده است که چند دستگاه پمپاژ آب به این روستا منتقل شده و گروهی از نیروهای امدادی نیز به روستای مذکور اعزام شدند.
فرماندار شهرستان بندرماهشهر در پایان عنوان کرد: در حال حاضر در حال رصد مناطق مختلف بندرامام برای انجام امدادرسانی هستیم و تا پایان شرایط بحرانی تمامی دستگاه های خدماتی در حال امدادرسانی هستند.
سالم عبادی بخشدار مرکزی بندرماهشهر نیز گفت: از ساعات اولیه شروع بارندگی وضعیت روستاهای بخش مرکزی رصد شده و تنها آبگرفتگی معابر در برخی نقاط روستایی و شهرک مدنی رخ داد که با ورود نیروهای آبفا آب های سطحی در حال پمپاژ است.
در 24 ساعت گذشته در بندرماهشهر 49.1 و در نقاط روستایی این شهرستان 50 میلی
متر بارندگی ثبت شده است.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.