عظیم رضای مرساق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 21 شامگاه جمعه طی تماس اهالی، گرفتار شدن تعدادی از خانوارهای عشایری در توفان گزارش شد که نیروهای هلال احمر برای امدارسانی به این افراد به منطقه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: حدود 10 خانوار عشایری از عباس آباد، بن جعفر، اسلام آباد و روستای دیونی در توفان و بارندگی شدید دچار مشکل شده بودند و آب به چادرهای عشایری آنها نفوذ کرده بود.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: 12 نفر از امدادگران و چهار نفر از پرسنل هلال احمر تا ساعت 2 بامداد امروز به این عشایر امداد رسانی کردند و اقلامی چون چادر، پتو، موکت و نایلون به آنها دادند.
وی گفت: امروز نیز عملیات جستجو و امداد عشایر گرفتار در توفان ادامه دارد.

** خدمات رسانی هلال احمر دزفول در مرز چزابه
رضای مرساق همچنین در خصوص نحوه خدمات رسانی هلال احمر دزفول در مرز چزابه گفت: پست امدادی هلال احمر دزفول از 21 مهرماه در مرز چزابه آغاز شده است و تا 10 آبانماه ادامه دارد.
وی افزود: هلال احمر دزفول تاکنون به حدود 2 هزار نفر در مرز چزابه خدمات رسانی کرده که شامل امدادهای درمان سرپایی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول اظهار داشت: 20 نفر از بیماران در مرز چزابه برای تکمیل درمان به بیمارستان بستان و بیمارستان مرز منتقل شدند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.