دادستان شهرستان حمیدیه در اهواز گفت: افرادی که شامگاه گذشته در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی دستگیر شده‌اند، هیچ‌گونه انگیزه امنیتی نداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، علی بیرانوند درباره فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری ٦ مرد با پوشش زنانه در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در محدوده این شهرستان بیان داشت: بعد ازظهر روز گذشته، ماموران انتظامی حمیدیه به یک خودروی پراید مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن متوجه شدند 6 سرنشین آن مرد هستند که 3 نفر از آن‌ها پوشش زنانه دارند.
 
وی با بیان اینکه موضوع دستگیری این افراد به هیچ وجه امنیتی نیست تصریح کرد: این افراد برای تحقیقات بیش‌تر بازداشت شده و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد هیچ‌گونه انگیزه امنیتی برای پوشیدن لباس زنانه نداشته‌اند.
 
بیرانوند با اشاره به اینکه موضوع و علل و انگیزه این افراد برای ما محرز شده  گفت:  در حال بررسی موضوع هستیم و تا آن زمان از گفتن علت و انگیزه این افراد از این کار معذوریم.

 فیلمی در روزهای گذشته  در فضای مجازی مبنی بر دستگیری چند فرد در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در روز جمعه پخش شده و برخی شایعات نیز همراه این فیلم از جمله اینکه این افراد قصد خرابکاری داشته را منتشر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.