کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه مورخ 27 مهر ماه سازمان هواشناسی خوزستان درخصوص پیش بینی وزش تندباد لحظه ای و برخاستن گرد و غبار محلی و کاهش دید افقی در روز شنبه 28 مهر و بنا به تصمیم این ستاد به منظور حفظ سلامت گروههای حساس مهدکودک ها ومقاطع تحصیلی ابتدایی و پیش دبستانی و کانونهای پرورش فکری شهرستانهای اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه ، شادگان، هندیجان و شهرهای تابعه درنوبت صبح روزشنبه 28 مهرماه 97 تعطیل اعلام می گردد.
وی گفت: مدارس متوسطه اول و دوم و نیز ادارات این شهرستانها و مراکز دانشگاهی تعطیل نیست و کارمندان و دانش آموزان متوسطه و نیز دانشجویان فردا باید در محل کار خود حاضر شوند.
سه شنبه هفته جاری بسیاری از والدین دانش آموزان به دلیل تعطیل نکردن مدارس از سوی مسئولان استان به صورت خود جوش از حضور دانش آموزان خود در کلاس درس خودداری کردند.
استان خوززستان چند سالی است که کانون گرد و خاک داخلی و خارجی است و به محض بروز پدیده گرد و خاک برای سلامتی دانش آموزان مدارس تعطیل می شوند.
تعطیلی مدارس هر چند برای سلامتی دانش آموزان لازم است اما کارشناسان معتقدند که به سیستم آموزشی استان لطمات جبران ناپذیری وارد می کند.
7164/6064

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.