به گزارش ایرنا داریوش یزدی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است اما در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است. وی گفت: نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کرده‌ ایم و امیدوارم فردا پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که شرایط استقلال خوزستان در آینده بهتر خواهد شد گفت: هفته به هفته با چالش‌ های بسیاری دست و پنجه نرم می‌ کنیم و هنوز بازی مد نظرمان را ارائه نداده ایم اما با پتانسیلی که از بازیکنانم سراغ دارم، نوید می‌ دهم که تیم ما در هفته‌ های آینده بهتر می‌ شود.
یزدی با اشاره به این که لیست ما جای خالی دارد و در صدد جذب بازیکن هستیم گفت: گزینه‌ هایی در این زمینه مد نظرمان است اما می‌ خواهیم بهترین آن ها را انتخاب کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا فردی از باشگاه استقلال خوزستان، اشتباهات داوری علیه این تیم را پیگیری نمی‌ کند افزود: تغییرات مدیریتی باعث شد اقدامات ما در این خصوص متوقف شود.
وی گفت: متاسفانه ما نفرات کمی داریم و باشگاه باید نفرات بیشتری را برای کارهای متفاوت استخدام کند و باید پیگیر این موضوع باشد و فردی برای پیگیری این اشتباهات به خدمت بگیرد.
وی گفت: در مسابقاتی که تاکنون داشتیم، از داوری‌ ها به خصوص در دیدار مقابل صنعت نفت (که با پیروزی 5 بر 2 صنعت نفت خاتمه یافت) لطمه خوردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: مدتی پیش به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مراجعه کردم و آقایان غیاثی و عسکری، خیلی محترمانه و با آغوش باز از انتقادات ما نسبت به عملکرد داوران استقبال کردند همچنین کارشناس داوری در این نشست حاضر بود و 2 نمره از نمره‌ ای که ناظر داوری به داور مسابقه داده بود، کم کرد.
وی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌ های ملی ایران و بولیوی تصریح کرد: وقتی این خبر را شنیدم، خیلی خوشحال شدم.
مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.