تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر، از تیم نفت مسجدسلیمان میزبانی می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان، از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند.
 
ماشین‌سازان که در هفته‌های اخیر توانسته‌اند نتایج خوبی با سرمربی جدید خود بگیرند، فرصت مناسبی دارند تا با یک پیروزی دیگر برابر تیم پانزدهم جدول رده‌بندی، به صورت موقت تا رده هفتم جدول بالا بیایند.
 
در سوی دیگر میدان، مسجدسلیمانی‌ها که اوضاع خوبی در لیگ ندارند و تنها توانسته‌اند دو گل در این مسابقه‌ها به ثمر برسانند، باید برای رهایی از قعر جدول سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنند.
 
البته پیروزی در این دیدار برای شاگردان مرزبان نمی‌تواند صعود زیادی را در جدول رده‌بندی داشته باشد؛ اما می‌تواند فاصله امتیازی این تیم را با رقبای انتهای جدولی خود کاهش دهد.
 
تیم فوتبال ماشین‌سازی هم‌اکنون با هشت امتیاز از هشت بازی، در رده دوازدهم جدول است و تیم نفت مسجدسلیمان، با سه امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.
 
گفتنی است؛ بر اساس اعلام کمیته داوران، مهدی مرجانزاده به همراه مهدی الوندی، عسگر محمدی و یاسر همرنگ، داوران این مسابقه خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.