به گزارش ایرنا معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور عصر سه شنبه در آیین کلنگ زنی این واحدهای آموزشی اظهار داشت: با وجود مقاوم سازی 70 درصد مدارس شهرستان شادگان همچنان 30 درصد مدارس این شهرستان فرسوده هستند.
مهراله رخشانی مهر ابراز امیدواری کرد با تصویب اعتبارات فصل بودجه سال 1398 بتوان مدارسی که در وضعیت و شرایط نامناسب هستند، ساماندهی و به حداقل استاندارهای لازم برسند.
فرماندار شادگان نیز در این آیین نیز از تخصیص 10 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبار صرف تجهیز و خرید وسایل سرمایشی برای مدارس شادگان می شود.
سعید حاجیان افزود: در چند روز گذشته 47 کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان شادگان اضافه شده و در حال حاضر یک واحد آموزشی در منطقه خنافره تخریب و کلنگ زنی شد که تا 20 روز آینده وارد مناقصه و تعیین پیمانکار می شود.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت:کارهای خوبی در بخش آموزش و پرورش در شادگان انجام شده ولی نیاز به همت بیشتر دولت برای رفع کمبودها دراین زمینه است.
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد با بیان اینکه شهرستان شادگان از محرومیت خاصی برخوردار است، گفت: دولت باید نگاه ویژه ای به بخش آموزش و پرورش شادگان داشته باشد.
در بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از دبستان پسرانه صداقت شادگان بلافاصله دستور تخریب و احداث مدرسه جدید صادر شد.
روز دوشنبه نیز 10 واحد آموزشی و یک معلم سرا در شهرستان شادگان افتتاح شدند.
32 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان شادگان تحصیل می کنند.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.