مکی یازع یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت:25 موکب در ایستگاه‌های مشخص شده در نزدیکی گذرگاه پایانه مرزی شلمچه مستقر شدند و سایر مواکب نیز با توجه به اولویت‌بندی انجام شده تا اول ماه صفر استقرار پیدا می‌کنند.
وی به استقرار یک هزار موکب در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و افزود:از کل موکب‌های استان تعداد 120 موکب سرراهی هستند و در مسیر منتهی به شلمچه نیز 12 موکب جانمایی شده است.
یازع گفت:برای استقرار هشت موکب در پایانه مرزی شلمچه جانمایی شده که یکی از این موکب‌ها در فاصله بین گذرگاه‌های ایران و عراق مستقر می شود.
وی از توزیع کپسول گاز مایع در طول ایام استقرار موکب‌های حسینی در مرز شلمچه با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده با اداره برق خرمشهر موکب‌ها در مرز شلمچه از انشعاب برق بهره مند می شوند و تا پایان هفته جاری نیز انشعاب آب مواکب تامین می شود.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه با اشاره به دعوت سران جمعی از طوایف ایران و عراق به حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت:سران طوایف بصره عراق برای هرگونه همکاری با زائران ایران اعلام آمادگی کردند.
مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.
مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری شهر خرمشهر قرار دارد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.