به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان شهدا شهرستان هندیجان اظهار داشت: هندیجان از نظر خدمات رفاهی جز مناطق محروم است و بیمارستان این شهرستان که سال ها پیش مورد بهره برداری قرار گرفته، امکاناتی دارد ولی دارای مشکل جدی از نظر پزشک متخصص است.
وی گفت: مقرر شده برای رفع کمبودهای این شهرستان در آزمون ها و کنکور سهمیه ای در نظر گرفته شود زیرا این سهمیه ها برای مناطقی که شرایطی بهتر از هندیجان هم دارند در نظر گرفته شده است تا در تقسیم نیروی پزشک برای این شهرستان نیز متخصص تامین شود.
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی افزود: بیمارستان هندیجان علاوه بر چند تخصص اصلی که نیاز دارد نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است که 20 میلیارد آن بدهی و 30 میلیارد آن برای توسعه اورژانس و سایر بخش ها باید هزینه شود.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: دستورات لازم برای رفع کمبودهای این بیمارستان در خصوص تجهیزات نیز صادر شده است.
وی گفت: کمبود نیروی انسانی مشکلی است که به هر شهرستانی که سفر می کنیم وجود دارد و امیدواریم در نشست با سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه به این شهرستان هم توجه شود.
وی در ادامه از کمک خیرانی که در راه اندازی بخشی از خدماتی درمانی در بیمارستان این شهرستان مشارکت کرده اند تقدیر و تشکر کرد.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.